معاونت خدمات مشتریان

معاونت خدمات مشتریان شرکت پارس شامل سه واحد اصلی امور مشتریان، امور شعب و امور خودپرداز می باشد.

امور مشتریان

مـرکز امـور مشتریـان با شمـاره تلفن هـای زیر و  بـا فعـالیت 7*24 (24 ساعتـه هفت روز هفته)، خط مقدم ارائه اطلاعات و خدمـات به مشتریـان می باشد. ایـن مرکز بـه صورت مستقل و در گستره‌ای ملی از طریق سیستم های ارتباطی نظیر پست الكترونيك، تلفن، سامانه پیشخوان  و تیکتینگ، فکس و پیام کوتاه، خدمات و پیگیری مورد نياز مشتریان و همکاران را در اسرع وقت به انجام می‌رساند.

02183386

02183376

اهم فعالیت‌ها

پاسخگویی به سوالات مشتریان در خصوص خدمات دریافتی          

پشتیبانی از سامانه های مختلف بانکی تحت وب

ارتقاء سطح خدمت رسانی مطابق با خواست مشتریان

حمایت و پشتیبانی از مشتریان در راستای رفع مشکلات احتمالی با ایجاد تعاملی موثر بین مشتریان، شعب و سایر ادارات ذیربط به منظور ارایه خدمات با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن

دریافت پیشنهادات و انتقادات مشتریان و تلاش در جهت افزایش رضایت‌مندی آنان جلوگیری از سردرگمی مشتریان با ایجاد پل ارتباطی بین کارشناسان متولی توسعه سامانه‌های نرم افزاری، پایگاه‌داده، شبکه و سایر کارشناسان ذی ربط در شرکت با مشتری

کنترل بر روند به‌روزرسانی پایگاه داده در سامانه‌های نرم‌افزاری مربوطه جهت پیشگیری  از نارضایتی مشتریان

همکاری با ادارات حسابرسی و بازرسی، حقوقی و دعاوی و ادارات مرکزی بانک ملی ایران و نیز پلیس فضای تبادل و تولید اطلاعات(فتا) جهت بررسی شکایت‌های بهره برداری‌های غیر مجاز الکترونیکی

امداد شعب

مرکز امداد شعب شرکت پارس تکنولوژی سداد در سال 1380 به عنوان پل ارتباطی بین شعب بانک ملی با این شرکت در خصوص رفع مشکلات سیستم‌های داخلی شعبه تأسیس شد. پاسخگويي به شعب و ادارات امـور بانک ملی ایران و مراکز  استانی شركت در خصوص رفع مشكلات به وجود آمده بخشی از وظايف امداد شعب مي‌باشد. اين بخش با شماره تلفن‌های 021-83386 و 021-83376، همواره در جهت بهبود روند پاسخگويي، كاهش زمان انتظار و افزايش كيفيت خدمـات به حدود 3100 شعبه، 35 اداره امور و ادارات مرکزی بانک ملی ایران و 36 مرکز استانی شرکت تلاش مي‌نمايد. شایان ذکر است، مدیریت و کارشناسان ایـن واحد در ایام خاص (پایان سال، تعطیلی رسمی و ..) طبق درخواست بانک، آماده پاسخگویی و رفع مشکلات شعب می باشند.

کارشناسان این واحد در حوزه های مختلفی مانند سیبا، گزارش‌های مدیریتی، سیستم صدور آنی کارت، تسهیلات و سامانه‌های تحت وب و بسیاری دیگر از سامانه‌های بانکی انجام وظیفه می‌نمایند.

معاونت کسب‌وکار

معاونت کسب‌وکار شرکت مأموریت دارد تا بـا شناخت و آگاهی از شرایط محیطی و محاطی، باز‌ارهایی مطمئن و سودمند را ایجاد نموده و مسیر رشـد و توسعه حرفه‌ای و اقتصادی شرکت را فراهم نماید. این واحدها با توجه به پتانسیل‌های موجود، فرصت‌های کاری را شناسایی نمـوده و با تهیه و تدوین پیشنهاد‌ها، زمینه را برای عقد قرارداد‌های کاری جدید و مشارکت‌های نو فراهم می‌نمایند.

معاونت کسب‌وکار با هدف ارتقای نام و نشان تجاری شرکت پارس تکنولوژی سداد در راستای گسترش فعالیت‌های شرکت در حوزه‌های انفورمـاتیکی از طریق شناسایی بازار‌های نوین و نوپا، نگهداری و توسعـه مشتریان سودآور و گسترش همکاری با شرکای تجاری به‌وسیله گام‌های اجرایی زیر است:

ـ فروش کالاهای فناوری اطلاعات ساخت شرکت در بازار‌های داخلی و خارجی

ـ کسب رضایت بیشتر مشتریان با تسریع و تسهیل رویه‌های فروش

ـ تأمین تقاضای بازار داخل کشور مبتنی بر تقاضای تجهیزات و محصولات در حوزه بانکی و انفورماتیکی

ـ افزایش و ارتقای کیفیت عمومی محصولات با اخذ بازخورد از بازار

ـ شناسایی ظرفیت‌ها و تقاضاهای بازار برای ارائه محصولات جدید

ـ قابلیت ایجاد زیرساخت فروش متناسب با تغییرات روند بازار و فنّاوری‌های روز دنیا

ـ حضور مؤثر و مستمر در فضای کسب‌وکار

ـ شناسایی بازار و رقبا و نیازسنجی مشتریان در راستای معرفی و عرضه محصولات جدید به بازار

ـ ایجاد و گسترش فرصت‌های جدید کسب‌وکار با بهره‌گیری از دانش روز حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

ـ تأمین قطعات و تجهیزات موردنیاز به‌منظور آماده‌سازی زیرساخت‌های ارائـه خدمات

ـ همکاری با تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان داخلی بـاهدف مدیریت بهینه‌سازی هزینه‌های تأمین و ایجاد توان رقابتی

ـ حصول اطمینان از حفظ و صیانت از حقوق و منافع سازمانی و عنداللزوم استیفای آن

ـ تنظیم شرایط شکلی انواع قراردادها و تفاهم‌نامه‌های همکاری و نظارت شکلی بر اجرای آن

ـ نظارت بر اجرا و رعایت مقررات حاکم و مطابقت آئین‌نامه‌ها و مقررات شرکت متبوع با قوانین حاکم

ـ کسب سهم حائز اهمیت از بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات

مدیریت پشتیبانی نرم‌افزار

واحدهای نرم‌افزاری این شرکت مأموریت دارد تا در جهت تحقق اهداف کلان حوزه‌هـای فنـاوری اطلاعات و ارتباطات و سرویس‌هـای نوین بـانکی جمهوری اسلامی ایران ،  بـا رعایت استانداردهـا  و تکنولوژی‌هـای روز دنیـا،  خدمـات و محصولات خود را به بازار معرفی‌ نماید.

در راستای جلب رضایت مشتری  و ایجاد اطمینان از صحت عملکرد سیستم‌ها و سامانه‌هـا، خدمات گسترده‌ای در حوزه پشتیبانی و نگهداری از سرویس‌ها به صورت حضوری و غیر حضوری در کل کشور ارائه می‌نماید.

از اهم فعالیت‌های این واحدها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

            ـ  شناسایی و استخراج نیازمندی‌‌های نرم‌افزاری

            ـ تحلیل نیازمندی‌ها جهت ارائه راه‌کارهای‌نوین نرم‌افزاری

            ـ  طراحی، تولید، توسعه و ارتقای نرم‌افزارهای سفارشی

            ـ پیاده‌سازی و پشتیبانی از سرویس‌های WSUS , DHCP , Antivirus وActive  Directory در بستر شبکه

مدیریت آموزش

مدیریت آموزش یکی از ارکان کلیدی شرکت است. ما در شرکت پارس تکنولوژی سداد همواره اعتقاد داریم که در سایه آموزش و به‌روز بودن دانش می‌توان به عملکرد با کیفیت رسید.

دراین بخش به‌صورت مرتب و طبق برنامه‌ریزی سالانه، کلاس‌های آموزشی تخصصی برای به‌روزرسانی اطلاعات و توانمندسازی پرسنل در حال اجرا و انجام است.

مدیریت خدمات فناوری اطلاعات

پیاده‌سازی و تغییر انواع نرم‌افزارهای کاربردی و سیستم عامل‌ها، ارتقاء سخت‌افزارها و ایجاد زیرساخت استاندارد بر اساس درخواست مشتری

مشاوره، ارائه راهکار و انجام عملیات‌های مستمر فناوری اطلاعات مانند  بازدید دوره‌ای سخت‌افزاری منطبق با رویه‌ها و دستورالعمل‌های مختص هرتجهیز، به‌روزرسـانی انواع نرم‌افزارهـا، تهیه نسخه پشتیبـان مطابق با نیازمندی‌ها

مدیریت و پشتیبانی سرویس‌ها و سامانه‌های یکپارچه و متمرکز مشتری مانند آنتی ویروس‌ها، اکتیودایرکتوری، اینترنت، پایگاه‌های داده و سامانه‌های تحت وب و …

تهیه و گردآوری اطلاعات، آمار و تدوین و تنظیم گزارش‌های مختلف و دوره‌اي به صورت موضوعي، تحليلي و مديريتي به مشتري و ارائه راهكارهاي نوين مبتني برگزارشـات تحليلي به منظور بهبـود مستمر و ريشه‌يـابي مشكلات سرويس‌هاي مشتري

طراحی، پیاده‌سازی و پشتیبانی از شبکه‌ داخلی و گسترده و امن‌سازی آن بر اساس استانداردهای روز دنیا

طراحی، پیاده‌سـازی و پشتیبـانی از سیستم‌های حفاظتی و امنیتی مانند دوربین مداربسته، دزدگیر، اطفای حریق و …

تعمیرات تخصصی

این واحد مأموریت دارد با ارائه خدمات و راهکارهای نوین در حوزه تعمیرات تخصصی ماشین‌هـای اداری و تجهیزات بانکی، نیازهـای مشتریـان را برآورده نمـاید. این امر بـا  استفـاده از آخرین تکنولـوژی منطبق بـا دانش روز و تجهیـزات مدرن دنیـا  صورت می پذیرد.

تعمیـر انـواع پرینتر، UPS، صدور‌کـارت ، سیستم نوبت‌دهی PC، All-In-One، Laptop، Tablet، Server، تجهیزات شبکه، تجهیزات سیستم‌ دوربین مداربسته، اسکنر اسناد، اسکنر چک، انواع صفحه نمایش، سیستم‌ حضور و غیاب و دستگاه‌های صدور چک

اقدامات نظارتی و پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع خرابی

ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه تعمیر تجهیزات

امور خودپرداز

این واحـد با فعالیت 7*24 (24 ساعتـه هفت روز هفتـه)، وظیفـه نظارت روزانه بر روی دستگاه‌های خودپرداز بانک ملی ایران را بر عهده دارد.

از جمله فعالیت‌های امور خودپرداز می‌توان به نظارت، بررسی اولیه و اعلام خرابی دستگاه‌های خودپرداز بانک ملی ایران به شرکت‌های پیمانکار، جمع‌آوری اطلاعات روزانه و بایگانی کلیه موارد خرابی اعلام شده جهت پیگیری‌های بعدی، اطلاع موارد خرابی گسترده، نقص در اتصالات شبکه‌ای و سرورهای عملیاتی، نظارت کلی بر روی عملکرد شرکت‌های پیمانکار، پشتیبانی تلفنی و پیگیری روزانه خودپردازهای بانک ملی ایران در تمام ایام سال و مناسبت‌های تعطیل (7*24) اشاره نمود.