شرکت پارس تکنولوژی سداد 

 

با هدف ارائه خدمات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، به بانک ملی ایران ، از سال 1393 شروع به کار نمود. این خدمات در بخش‌های  پشتیبانیِ سخت‌افزار و نرم‌افزار ، تعمیر و نگهداری تجهیزات و سیستم‌ها، شبکه و امنیت، برق و UPS و صدور کارت و رمز به صورت تخصصی و یکپارچه و همچنین ایجاد شبکه منسجم خدمات مشتریان به منظور پشتیبانی از تمامی سامانه‌های الکترونیکی و پاسخگویی به مشکلات و درخواست‌های مشتریان حقیقی و حقوقی بانک ملی در سطح کشور ارائه می‌گردد.

از سال 1397 با توجه به حرکت بانک ملی ایران، به‌سوی بانکداری الکترونیک و هم‌راستا با تکنولوژیهای روز دنیا، این شرکت نیز ضمن تغییر در ساختار سازمانی خود، اقدام به راه‌اندازی واحدهای تحقیق و توسعه ، کسب‌وکار و و طراحی و توسعه نرم افزار های سفارشی  نموده و ورود به فناوری‌های جدید این عرصه را در دستور کار خود قرارداده است.

این شرکت با دارا بودن نیروهایِ متخصص، جوان و باانگیزه، با استفاده از دانش روز دنیا محصولاتی همچون سامانه انرژی خورشیدی، سیستم یکپارچه و هوشمند نوبت‌دهی ، ساماندهی مرکز تماس و دیگر محصولات حوزه فناوری اطلاعات طراحی ، تولید و به بهره‌برداری رسانده است.

اخذ بیش از 6 رتبه یک شورای عالی انفورماتیک، نمایندگی رسمی آنتی ویروس کسپراسکی و سایر محصولات و قطعات کامپیوتری از جمله اقدامات مهم به منظور ارتقای جایگاه این شرکت در حوزه انفورماتیک می باشد.

در حال حاضر شرکت پارس تکنولوژی سداد با دارا بودن  6 دفتر در تهران، 30 مرکز در استان‌ها و بیش از 115 مرکز در شهرستان‌ها به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های  انفورماتیکی در حوزه بانکداری به ارائه خدمات می‌پردازد.