شرکت پارس تکنولوژی سداد با هدف ارائه خدمات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، به بانک ملی ایران، از سال 1393 شروع به کار نمود. این خدمات در بخشهای پشتیبانیِ سختافزار و نرمافزار، تعمیر و نگهداری تجهیزات و سیستمها، شبکه و امنیت، انرژيهاي تجديدپذير On-Grid و Off-Grid، برق و UPS، صدور کارت و رمز به صورت تخصصی و یکپارچه و همچنین ایجاد شبکه منسجم خدمات مشتریان به منظور پشتیبانی از تمامی سامانههای الکترونیکی و پاسخگویی به مشکلات و درخواستهای مشتریان حقیقی و حقوقی بانک ملی در سطح کشور ارائه میگردد.
از سال 1397 با توجه به حرکت بانک ملی ایران، بهسوی بانکداری الکترونیک و همراستا با تکنولوژیهای روز دنیا، این شرکت نیز ضمن تغییر در ساختار سازمانی خود، اقدام به راهاندازی واحدهای تحقیق و توسعه، کسبوکار و طراحی و توسعه نرمافزارهای سفارشی نموده و ورود به فناوریهای جدید این عرصه را در دستور کار خود قرارداده است. این شرکت با دارا بودن نیروهایِ متخصص، جوان و باانگیزه، با استفاده از دانش روز دنیا محصولاتی همچون سامانه انرژی خورشیدی، سیستم یکپارچه و هوشمند نوبتدهی، ساماندهی مرکز تماس و دیگر محصولات حوزه فناوری اطلاعات طراحی، تولید و به بهرهبرداری رساندهاست.
اخذ بیش از 12 رتبه یک شورای عالی انفورماتیک، نمایندگی رسمی آنتی ویروس کسپراسکی و سایر محصولات و قطعات کامپیوتری از جمله اقدامات مهم به منظور ارتقای جایگاه این شرکت در حوزه انفورماتیک میباشد. در حال حاضر شرکت پارس تکنولوژی سداد با دارا بودن 6 مرکز در تهران، 30 مرکز در استانها و بیش از 115 مرکز در شهرستانها به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای انفورماتیکی در حوزه بانکداری به ارائه خدمات میپردازد.