اخبـار پــارس

بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران از شرکت داده ورزی سداد و شعبه مرکزی

۴
تیر
بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران از شرکت داده ورزی سداد و شعبه مرکزی
به گزارش روابط عمومی شرکت پارس تکنولوژی سداد، دکتر ابوالفضل نجارزاده در بازدید از شرکت داده ورزی سداد افزون بر آشنایی با طرح های توسعه این شرکت، طرح‌های خاص و نوآورانه این شرکت را مورد بررسی قرار داد و در جریان روند کار، محصولات، خدمات متنوع و نوآورانه شرکت داده‌ورزی سداد قرار گرفت. در ابتدای این بازدید نجارزاده با قدردانی از زحمات تمامی مدیران و کارکنان شرکت سداد گفت: یکی از مواردی که از اهمیت بالایی برخوردار است، رصد آخرین وضعیت خدمات بانکداری دیجیتال بانک ملی و انجام اقدامات لازم برای پایداری زیرساخت ها و توسعه خدمات نرم افزاری و سخت افزاری مبنی بر فناوری های روز برای ارائه خدمات بهینه در راستای نیاز مشتریان است. وی با تاکید بر این نکته که عملکرد کارکنان بانک ملی ایران بویژه بخش فناوری به دلیل پایداری سیستم ها و پایداری سامانه ها و ارائه خدمات بی وقفه و مستمر به مشتریان در روزهای اخیر موجب افتخار و سربلندی بانک را در شبکه بانکی فراهم کرد اظهار داشت: استفاده کاربران بی شمار از سامانه های بام و بله در روزهای اخیر نشان از موفقیت این سامانه ها در فضای نظام بانکداری کشور است. وی به افتخارآفرینی کارکنان در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: کارکنان بانک ملی با حمایت های ویژه و ارائه خدمات خود در شعب در روزهای اخیر، ملی بودن این بانک را معنا کردند که این موضوع جای بسی تقدیر و تشکر دارد. دکتر نجارزاده در بازدید از بخش های مختلف گروه داده ورزی سداد، پایداری زیرساخت های بانک را در شرایط حساس کنونی، اقدامی قابل تقدیر دانست و تأکید کرد: متخصصان جوان شرکت داده ورزی سداد با اتکا به علم و دانش به خوبی توانستند زیرساخت های بانک را پایدار نگه دارند تا نیازهای حوزه بانکداری دیجیتال در کشور رفع شود. همچنین مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از شعبه مرکزی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان این شعبه، از نزدیک در جریان فعالیت های این واحد قرار گرفت و با بازدید از بخش های مختلف شعبه با کارکنان آن دیدار و گفت وگو کرد. وی در ادامه بر ضرورت توجه به نیازهای مشتریان بانک و ارائه تمامی خدمات بانکی در لحظه تاکید کرد. حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در بازدید از شرکت داده ورزی سداد، پشتیبانی از خدمات غیرحضوری بانک ملی ایران توسط این شرکت را اقدامی قابل تقدیر معرفی و تأکید کرد: متخصصان جوان سداد با اتکا به علم و دانش به خوبی توانستند نیازهای حوزه بانکداری دیجیتال و غیرحضوری شبکه بانکی کشور را طی روزهای اخیر برآورده کنند. وی گفت: شرکت داده ورزی سداد نه‌تنها برای بانک ملی ایران بلکه برای کشور یک سرمایه ارزشمند محسوب می‌شود، زیرا با بهره گیری از نیروهای انسانی متخصص توانسته محصولات نوآورانه را به شبکه بانکی تزریق کند. حامد دهقانی مدیرعامل هلدینگ داده‌ورزی سداد نیز در این بازدید ضمن معرفی و تشریح پروژه ها، خدمات و توانمندی های موجود، گزارشی از عملکرد همکارانش در روزهای اخیر ارائه کرد.
پیام تبریک مدیر عامل به مناسبت یازدهمین سالروز تاسیس شرکت

۱۲
خرداد
پیام تبریک مدیر عامل به مناسبت یازدهمین سالروز تاسیس شرکت
به گزارش روابط عمومی شرکت پارس تکنولوژی سداد، جناب آقای مهندس طیبی مدیر عامل محترم به مناسبت یازدهمین سالگرد تأسیس شرکت ، پیامی به شرح زیر صادر نمودند: همکاران عزیز، امروز به مناسبت یازدهمین سالروز تاسیس شرکت، لازم می‌دانم از صمیم قلب از زحمات هر یک از شما تشکر کنم. مخصوصاً از همکارانی که از زمان تأسیس در کنار ما بوده‌اند و با تعهد و سخت‌کوشی خود، پایه‌گذار موفقیت‌های امروز ما بوده‌اند. یازدهمین سال فعالیت ما، آغاز دهه دوم سفرمان است. در این دوره جدید، بر آنیم که با نگاهی آینده‌نگر و بهره‌گیری از تجربیات گذشته، به سمت تحقق اهداف عالی حرکت کنیم. چشم‌انداز ما روشن است و با تلاش و همدلی می‌توانیم به آن دست یابیم. امید دارم با ادامه‌ی همت و تلاش بی‌وقفه، موفقیت‌هایی بزرگ‌تر و دستاوردهای چشمگیری را در انتظار داشته باشیم. بیایید در این مسیر آینده‌ای درخشان را برای شرکت رقم بزنیم. با آرزوی موفقیت‌های روزافزون برای همه شما امیر طیبی مدیر عامل
بازدید مدیرعامل محترم، عضو هیأت مدیره و معاونین شرکت از استان البرز

۱۱
خرداد
بازدید مدیرعامل محترم، عضو هیأت مدیره و معاونین شرکت از استان البرز
جناب آقای طیبی، مدیرعامل محترم شرکت پارس تکنولوژی سداد به همراه جناب آقای فاطمی، عضو محترم هیأت‌مدیره و معاونین عملیات، فنی و تولید و بازرگانی، با حضور در استان البرز، از اداره امور شعب بانک ملی این استان بازدید و در سلسله جلساتی تخصصی با آقای مهرپویا (رئیس محترم اداره امور شعب بانک ملی استان البرز) معاون پشتیبانی IT، معاون اعتبارات و مسئول واحد انفورماتیک جناب آقای تمیمی، به بررسی وضعیت موجود و راهکارهای توسعه همکاری‌ها پرداختند. در ابتدای این سفر، نشستی مشترک با حضور جناب آقای مهرپویا، رئیس محترم اداره امور شعب بانک ملی البرز برگزار شد. در این نشست، آقای طیبی از عملکرد مجموعه ابراز رضایت کرده و بر مدیریت و رضایتمندی پرسنل و لزوم تعیین تکلیف سیستم‌های غیر متمرکز تأکید نمودند. آقای فاطمی نیز اهمیت آموزش‌های تخصصی و ساماندهی سیستم‌ها را خاطرنشان کردند. در ادامه، آقای مهرپویا بر تامین کادر متخصص و حفظ امنیت سیستم‌های بانکی تاکید ورزیدند.
بازدید مدیرعامل محترم، عضو هیأت مدیره و معاونین شرکت از استان گیلان

۳۱
اردیبهشت
بازدید مدیرعامل محترم، عضو هیأت مدیره و معاونین شرکت از استان گیلان
جناب آقای طیبی مدیرعامل محترم شرکت پارس تکنولوژی سداد به همراه جناب آقای فاطمی عضو محترم هیأت‌مدیره، جناب آقای اصغری و سرکار خانم تاجیک با حضور در استان گیلان، از مرکز این شرکت بازدید و در سلسله جلساتی تخصصی با مدیران اداره امور شعب استان، به بررسی وضعیت موجود و راهکارهای توسعه همکاری‌ها پرداختند. در ابتدای این سفر، نشستی مشترک با حضور جناب آقای رجبی ریاست محترم اداره امور شعب بانک ملی گیلان، معاونت محترم، ریاست محترم حوزه حراست، رؤسای حوزه‌ها و شعب ممتاز شهر رشت برگزار شد. در این جلسه، آقای رجبی ریاست محترم اداره امور شعب گیلان ضمن اعلام رضایت از عملکرد شرکت پارس تکنولوژی سداد در استان گیلان، به نقش مؤثر شرکت پارس تکنولوژی سداد در پشتیبانی از زیرساخت‌های فنی و خدماتی بانک، بر لزوم نگاه تخصصی‌تر و متناسب با ظرفیت‌های محلی گیلان تأکید کرد. وی همچنین با اشاره به ویژگی‌های بومی مشاغل و فعالیت‌های اقتصادی استان، خواستار نگاهی متمایز از سوی شرکت در ارائه خدمات شد. در ادامه، مدیرعامل محترم شرکت، جناب آقای طیبی نیز با تشریح برنامه‌های راهبردی شرکت، به پروژه‌های آتی و اهداف پیش‌رو در راستای سیاست‌های کلان بانک ملی ایران پرداختند. ایشان همچنین به معرفی محصولات جدید شرکت، از جمله پروژه صدور کارت غیرحضوری و سامانه پارس‌تِک اشاره کرده و اهمیت به‌کارگیری فناوری‌های نوین در افزایش بهره‌وری و کیفیت خدمات را مورد تأکید قرار دادند. پس از این نشست، مدیرعامل و هیأت همراه از دفتر مرکزی نمایندگی شرکت در گیلان بازدید کردند. در ادامه، جلسه‌ای تخصصی با اداره انفورماتیک، دایره کارپردازی و کارگروه‌های فنی استان برگزار شد و در آن، موضوعات مرتبط با بهبود عملکرد فنی، افزایش سرعت خدمات پشتیبانی و ارتقاء سطح تعامل میان بانک و شرکت مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت. در ادامه جلسه صمیمی با همکاران مرکز گیلان برگزار شد و همکاران محترم نقطه نظرات خود را ارائه نمودند. مدیرعامل محترم شرکت ضمن تقدیر از تلاش‌های کارکنان نمایندگی گیلان، به تبیین سیاست‌های فروش سازمانی، معرفی امکانات و خدمات پلتفرم سایت پارس‌تِک و نحوه بهره‌برداری همکاران از آن پرداختند.