بازدید مدیرعامل محترم، عضو هیأت مدیره و معاونین شرکت از استان گیلان
بازدید مدیرعامل محترم، عضو هیأت مدیره و معاونین شرکت از استان گیلان
بازدید مدیرعامل محترم، عضو هیأت مدیره و معاونین شرکت از استان گیلان
بازدید مدیرعامل محترم، عضو هیأت مدیره و معاونین شرکت از استان گیلان
بازدید مدیرعامل محترم، عضو هیأت مدیره و معاونین شرکت از استان گیلان
بازدید مدیرعامل محترم، عضو هیأت مدیره و معاونین شرکت از استان گیلان
بازدید مدیرعامل محترم، عضو هیأت مدیره و معاونین شرکت از استان گیلان
بازدید مدیرعامل محترم، عضو هیأت مدیره و معاونین شرکت از استان گیلان
بازدید مدیرعامل محترم، عضو هیأت مدیره و معاونین شرکت از استان گیلان

جناب آقای طیبی مدیرعامل محترم شرکت پارس تکنولوژی سداد به همراه جناب آقای فاطمی عضو محترم هیأت‌مدیره، جناب آقای اصغری و سرکار خانم تاجیک با حضور در استان گیلان، از مرکز این شرکت بازدید و در سلسله جلساتی تخصصی با مدیران اداره امور شعب استان، به بررسی وضعیت موجود و راهکارهای توسعه همکاری‌ها پرداختند. در ابتدای این سفر، نشستی مشترک با حضور جناب آقای رجبی ریاست محترم اداره امور شعب بانک ملی گیلان، معاونت محترم، ریاست محترم حوزه حراست، رؤسای حوزه‌ها و شعب ممتاز شهر رشت برگزار شد. در این جلسه، آقای رجبی ریاست محترم اداره امور شعب گیلان ضمن اعلام رضایت از عملکرد شرکت پارس تکنولوژی سداد در استان گیلان، به نقش مؤثر شرکت پارس تکنولوژی سداد در پشتیبانی از زیرساخت‌های فنی و خدماتی بانک، بر لزوم نگاه تخصصی‌تر و متناسب با ظرفیت‌های محلی گیلان تأکید کرد. وی همچنین با اشاره به ویژگی‌های بومی مشاغل و فعالیت‌های اقتصادی استان، خواستار نگاهی متمایز از سوی شرکت در ارائه خدمات شد. در ادامه، مدیرعامل محترم شرکت، جناب آقای طیبی نیز با تشریح برنامه‌های راهبردی شرکت، به پروژه‌های آتی و اهداف پیش‌رو در راستای سیاست‌های کلان بانک ملی ایران پرداختند. ایشان همچنین به معرفی محصولات جدید شرکت، از جمله پروژه صدور کارت غیرحضوری و سامانه پارس‌تِک اشاره کرده و اهمیت به‌کارگیری فناوری‌های نوین در افزایش بهره‌وری و کیفیت خدمات را مورد تأکید قرار دادند. پس از این نشست، مدیرعامل و هیأت همراه از دفتر مرکزی نمایندگی شرکت در گیلان بازدید کردند. در ادامه، جلسه‌ای تخصصی با اداره انفورماتیک، دایره کارپردازی و کارگروه‌های فنی استان برگزار شد و در آن، موضوعات مرتبط با بهبود عملکرد فنی، افزایش سرعت خدمات پشتیبانی و ارتقاء سطح تعامل میان بانک و شرکت مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت. در ادامه جلسه صمیمی با همکاران مرکز گیلان برگزار شد و همکاران محترم نقطه نظرات خود را ارائه نمودند. مدیرعامل محترم شرکت ضمن تقدیر از تلاش‌های کارکنان نمایندگی گیلان، به تبیین سیاست‌های فروش سازمانی، معرفی امکانات و خدمات پلتفرم سایت پارس‌تِک و نحوه بهره‌برداری همکاران از آن پرداختند.