در سال 1380 ابتدا بهعنوان پل ارتباطی بین شعب بانک ملی ایران با این شرکت بهعنوان بازوی انفورماتیک بانک در خصوص رفع مشکلات سیستمهای بانکداری داخل شعبه تاسیس گردید و سپس با گسترش وظایف پشتیبانی، از شهریورماه سال 1390 با شماره تلفنهای 83376-021 و 83386-021 و با فعالیت 7*24 (24 ساعته هفت روز هفته)، خط مقدم ارائه اطلاعات و خدمات و پاسخگویی به میلیونها نفر مشتریان بانک ملی ایران، 3100 شعبه بانک ملی و 35 اداره امور و اداره مرکزی بانک ملی و مراکز استانی خدمات فناوری اطلاعات شرکت پارس تکنولوژی سداد میباشد.
میتواند به صورت مستقل و در گسترهای ملی، کلیه خدمات پشتیبانی را در اسرع وقت و بالاترین کیفیت ارائه نماید.