خدمات مشتریان

خدمات 24 ساعته ما در مرکز تماس

در سال 1380 ابتدا به‌عنوان پل ارتباطی بین شعب بانک ملی ایران با این شرکت به‌عنوان بازوی انفورماتیک بانک در خصوص رفع مشکلات سیستم‌های بانکداری داخل شعبه تاسیس گردید و سپس با گسترش وظایف پشتیبانی، از شهریورماه سال 1390 با شماره تلفن‌های 83376-021 و 83386-021 و با فعالیت 7*24 (24 ساعته هفت روز هفته)، خط مقدم ارائه اطلاعات و خدمات و پاسخگویی به میلیون‌ها نفر مشتریان بانک ملی ایران، 3100 شعبه بانک ملی و 35 اداره امور و اداره مرکزی بانک ملی و مراکز استانی خدمات فناوری اطلاعات شرکت پارس تکنولوژی سداد می‌باشد.

sun2

مرکز تماس شبانه‌روزی این شرکت با بهره‌گیری از

  • کارشناسان خبره حوزه فناوری اطلاعات و بانکداری
  • سامانه مدیریت مرکز تماس پیشرفته با قبلیت ثبت رکوردهای تماس و پیگیری درخواست‌ها
  • سامانه هوشمند نظرسنجی از مشتریان
  • سامانه تیکتینگ و مانیتورینگ جامع
  • ابزارهای ارتباطی هوشمند
  • و...

می‌تواند به صورت مستقل و در گستره‌ای ملی، کلیه خدمات پشتیبانی را در اسرع وقت و بالاترین کیفیت ارائه نماید.


برخی فعالیت‌های این مرکز شامل:

  • پاسخگویی به سوالات مشتریان حقیقی، حقوقی و سازمانی در خصوص کلیه خدمات الکترونیک دریافتی از سوی بانک و ارايه راهنمايي‌های کاربری به صورت گام به گام
  • پاسخگویی به تمامی واحدهای بانک ملی شامل شعب، ادارات امور و ادارات مرکزی در خصوص کاربری و رفع مشکلات سیستم تحویلداری سیبا، تسهیلات، چکاوک، کارت‌های بانکی، سامانه ارزی و سایر سامانه‌های بانکی
  • دریافت پیشنهادات و انتقادات مشتریان، انتقال بازخوردها به واحدهای مربوطه و تلاش در جهت افزايش رضايتمندي آنان
  • پاسخگويي به مكاتبات در اسرع وقت و پيگيري مشكلات مشتريان
  • همكاري با پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات (فتا) و ارگان های مرتبط جهت بررسي و استخراج اطلاعات مربوط به شكايات و سوءاستفاده‌های بانکی
  • مانیتورینگ و نظارت دائم بر عملکرد دستگاه‌های خودپرداز بانک ملی و اعلام خرابی دستگاه‌ها