به گزارش روابط عمومی شرکت پارس تکنولوژی سداد؛ جناب آقای مهندس برکسه در تاریخ ۷ آبان در مرکز پشتیبانی استان مازندران حضور یافتند و پس از دیدار با همکاران دفتر نمایندگی استان، طی نشستی با جناب آقای لطیفی معاونت محترم IT اداره امور شعب استان ، به استماع نظرات معاونت محترم پرداختند. در این دیدار آقای لطیفی از حضور اثر بخش کارکنان شرکت در استان تقدیر نمودند. آقای مهندس برکسه به اتفاق ریاست مرکز پشتیبانی استان مازندران آقای مهندس ساداتیان پس از این نشست در دیداری صمیمانه در جلسه ای با حضور ریاست محترم اداره امور شعب استان جناب آقای پژولیده، ریاست محترم واحد حراست استان و ریاست محترم واحد انفورماتیک استان حضور یافتنه و اقدام به ارائه گزارشی از عملکرد شرکت نمودند. در این دیدار آقای پژولیده ضمن تقدیر از عملکرد بسیار مطلوب آقای ساداتیان و یکایک کارکنان این استان، عدم توجه به عنصر زمان و مکان در ارائه سرویس شبانه روزی به بانک ملی را حتی در ایام تعطیل، از ویژگی ها و صفات بارز نمایندگی استان دانسته و ضمن قدردانی برای آنان از درگاه ایزد متعال خواهان توفیق روز افزون شدند. ریاست محترم واحد حراست نیز ضمن تقدیر از عملکرد ممتاز نمایندگی شرکت در استان درخواست توجه مضاعف و توجه ویژه به موضوع آژیر خطر و دزدگیر و اهمیت اطمينان از صحت عملکرد آنرا بسیار ضروری و مهم دانستند. آقای برکسه با حضور در جمع کلیه همکاران نمایندگی استان ضمن تشریح و تاکید بر نحوه انجام هر چه بهتر امور، پاسخگوی سوالات همکاران بودند. و نهایتا در راستای کنترل وضعیت ارائه خدمات و انجام وظایف شرکت از شعبه بلوار پاسداران ساری دیدار بعمل آمد. در دومین روز بازدید ضمن مراجعه به حوزه چالوس به دعوت ریاست محترم حوزه جناب آقای پورآقاجان حسینی، از این حوزه و از دو شعبه امام خمینی چالوس و کلارآباد نیز بازدید به عمل آمد.